dissabte, 21 de gener del 2012

Una coincidència... o no tant?

Estava al meu Google Reader, llegint un dels blocs que seguesc, Betes i Clicks, saltant d'article en article, vaja, el que es diu navegant per la xarxa sense un propòsit ni destinació concreta, quan en trobe amb un article que parlava de mapcrunch, per anar a destinacions a l'atzar per tot el món, faig un viatge des de Puebla (Mèxic) a Komakorau (Nova Zelanda), passant per Manitoba (Canada). Quan m'avorresc, vaig al post sobre 10 projectes artístics basats en Google Maps i després de vore les curiositats de A series of Unfortunate Events (on l'street view fins i tot a pillat una dona pixant darrere un cotxe!! :-), visite 9-eyes.com, on l'artista cerca l'aspecte humà del que la càmera de l'street view ha capturat sense voler.
Doncs...  Uau!! Mireu aquesta foto (clique per vore-la en gran):


Quina cruesa, quina metàfora de la situació actual al país. És magnífica! llàstima que jo no sàpiga redactar massa bé, però està absolutament farcida de símbols: extra-radi d'una ciutat amb urbanització nova de trinca, grues i edificis a mig fer, la publicitat del cotxe, que t'ajuda a saber on estàs per l'idioma, les xiques esperant clients..., i això que ha estat trobada a l'atzar!! Un 10!! Cap fotògraf ho haguera pogut captar tant bé, ni posant hores de feina! Jo, a sobre, juraria que deu ser València o voltants, no sé, té un "ambientillo" familiar.
Si algú esbrina la ubicació on es pot trobar la foto "en directe" a l'Street View" li agrairia que m'ho diguera!!
Esperem que la feina que estan exercint les xiques no siga cap premonició!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada